Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

středa 22. května 2013

Jak jsem objevil ZAZ

Ach, blahořečený rozhlas. V autě.
Jezdím sem a tam a poslouchám komponované pořady na ČR(asi 3). Mnoho věcí si nepamatuji, ale tentokrát mne chraplavý hlas donutil se soustředit od Domečku až tam co teď bydlím a já donesl jméno v krátkodobé paměti až ke sluchu Mladší. A k vyhledávači google a YouTube mi práskla co za tímto jménem do teď přede mnou vesmír skrýval.
Živelná osůbka z Montmartre mne dostala. Zpívá tak jako by se měla každou chvíli rozskočit. Jako by se dalo vystoupat po tónech písně alespoň o kousek výše a uloupnout ždibec oblohy a zazpívat o ní, krásně.
Och, jistě není žádným objevem minulých hodin. Je protřelá a objala svým zpěvem celou kouli. Šoty s její maličkostí jsou doprovázeny titulky v nejrůznějších jazycích a náhodná vystoupení zaznamenaná mobilem nepovídají, že jí je stále do zpěvu.
A mě teď tento objev přifoukl vítr do plachet. Díky Zaz a zpívej dál.

Žádné komentáře:

Okomentovat